Nové objednávky, telefonáty, e-maily, ale aj účasť na veľtrhu, príprava školenia alebo testovanie nových produktov. Veronika Gebauerová, ktorej meno poznáte zo zákazníckej podpory, sa nikdy nenudí. Nahliadnite do zákulisia NAFIGATE a poďte s Veronikou stráviť jeden deň.
Premýšľali ste niekedy nad tým, kto vlastne vybavuje vašu objednávku kozmetiky? V NAFIGATE je to Veronika, ktorej kanceláriu nájdete hneď za recepciou našich priestorov v centre Ostravy. Strávili sme s kolegyňou jeden deň, aby sme poznali, čo všetko jej práca zahŕňa.
Ráno začína objednávkami
Je chvíľu po pol ôsmej a s Veronikou sa stretávame v kuchynke, kde si pripravuje čaj predtým, než začne vybavovať prvé objednávky. "Aby sme objednávky odosielali do druhého dňa, vybavujem ich všetky hneď ráno. Kolegyne ich potom zabalia a ešte pred obedom ich odovzdávame kuriérovi z dopravnej spoločnosti, "vysvetľuje Verča.
Všetko skontrolovať, poslať e-mail a odovzdať kolegyni na expedíciu. Vybavením objednávok začína deň na zákazníckej podpore NAFIGATE.
Každej novej zákazníčke navyše Veronika pošle uvítací list, v ktorom vysvetľuje všetky výhody kozmetiky NAFIGATE. "Vybavovanie objednávok vyžaduje pekelné sústredenie," opisuje s úsmevom, "mnohokrát objednávku meníme a upravujeme, a preto musím mať vo všetkom perfektný poriadok.“
Starostlivosť od dopoludnia až do večera
Len čo Veronika pripraví objednávky, púšťa sa do vybavovania e-mailov. Odpovedá na otázky, na ktoré sa zákazníčky najčastejšie pýtajú:
- Koľko percent kyseliny hyalurónovej obsahuje kozmetika NAFIGATE?
- Ako v kozmetike fungujú nanovlákna?
- Kde si môžem kozmetiku vyzdvihnúť osobne?
Popri tom Veronika u našej farmaceutky Žofie zisťuje odpovede na špecifické otázky týkajúce sa ochorenia pleti alebo presných vlastností jednotlivých zložiek kozmetiky.
Medzi e-mailmi, ktorých Verča vybaví napríklad aj desiatky denne, dvíha telefóny a odpovedá na chate i Facebooku.
„Som neustále k dispozícii a keď náhodou hovor nestihnem vziať, volám obratom späť. Na chate aj na Facebooku reagujem za pár minút. A novo sa so mnou zákazníčky môžu stretnúť aj vo facebookovej skupine len pre kozmetičky, "opisuje Veronika.
Po obede je čas na zlepšovanie
Len čo s Verčou a ďalšími kolegyňami zjeme obed, začína porada, na ktorej sa zoznamujeme s plánovanými novinkami. Obchodníčka Jana nám odovzdáva skúsenosti kozmetičiek a zaujímavosti z terénu.
Domov si Veronika odnáša niekoľko vzoriek kozmetiky, ktoré všetci v NAFIGATE poctivo testujeme. "Vďaka tomu dokážem každej zákazníčke popísať, ako sa ktorý prípravok rozotiera. A tiež sama na sebe vidím, ako skvele naša kozmetika účinkuje, "pochvaľuje si Veronika.
Každý v NAFIGATE testuje kozmetiku a skúša všetky novinky.
Popoludní pripravujú Veronika a produktová manažérka Helena informačné letáky pre blížiaci sa veľtrh a zaisťujú všetky detaily k tomu, aby prezentácia na stánku prebehla bez komplikácií.
Medzitým Verča niekoľkokrát odbehne na recepciu, kde sa stretne so zákazníčkami, ktoré si prišli osobne vyzdvihnúť svoju objednávku. "Vždy prehodíme pár slov a prípadne i spoločne vyberieme ďalší produkt, ktorý môže zákazníčka vyskúšať," vysvetľuje Veronika. "Často tiež ukazujem, ako najlepšie aplikovať najobľúbenejší produkt NAFIGATE - nanovláknovú podočnú masku Nano Eye Lift,“ dopĺňa.
Pred koncom pracovnej doby vybaví Veronika posledné e-maily a do kalendára zapisuje ďalšie akcie a školenia, ktorých sa zúčastnia.
Tento týždeň nás čaká teambuilding a v máji vyrážam na konferenciu o zákazníckej starostlivosti, od ktorej si sľubujem, že tam načerpám veľa nových poznatkov a nápadov, ako sa o zákazníkov starať ešte lepšie," opisuje Verča.
Po štvrtej popoludňajšej sa Veronika pripravuje na odchod. Vypína počítač, lúči sa s kolegami a balí si telefón, aby mohla na otázky reagovať aj neskôr popoludní.
Veronika Gebauerová sa za rok postará o viac ako dvetisíc zákazníkov.
Keď sa lúčime, má chvíľu času, aby odpovedala na otázku, čo ju na práci baví najviac. "Nikdy sa nenudím a neustále skúšam niečo iné. Navyše robím to, čo ma napĺňa - pomáham ženám na ceste za krásou," uzatvára Veronika s úsmevom.