„Našu českú kozmetiku sama skúšam, vďaka tomu poznám presne jej účinky, "pochvaľuje si Veronika Gebauerová zo zákazníckej podpory.

Veronika Gebauerová posilnila NAFIGATE Cosmetics tím len nedávno. S produktmi, značkou a filozofiou sa ale zžila na prvé vyskúšanie. Zistite, čím si Veroniku zo zákazníckej podpory česká kozmetika získala.  

banner-blog-A-VERONIKA-SLO

Ako ste značku a prípravky vnímala pri prvom kontakte?

Od narodenia syna, respektíve od tehotenstva, som sa začala zaujímať o prírodnú kozmetiku a kozmetiku, ktorá najmenej zaťažuje telo. Preto som bola rada, že NAFIGATE kozmetika je bez parfumácie, parabénov a škodlivých látok. 

 

Čo vás najviac na prípravkoch prekvapilo?

Že si ich firma sama vyrába a skúša. A k tomu ešte u nás v Českej republike.

ODPOVĚDI NA NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY ZÁKAZNICKÉ LINKY

„V čase, keď som sa začala ako násťročná líčiť, som chcela o kozmetike zistiť viac. Ale sústredila som sa iba na dekoratívnu kozmetiku. V mladosti mi prišlo úplne zbytočné používať krémy na tvár.”

 

A aký vzťah ste mali a máte k vede?

Veda je pre mňa veda ????.  

 

Aký najbláznivejší zážitok zo zákazníckej podpory máte?

Občas sa stáva, že muži po telefóne flirtujú a pozývajú na rande. Väčšinou to ale tak bláznivé nie je. Často počujem osobné príbehy, trápenia a zážitky zákazníkov, takže som taká terapeutka na telefóne. Vážim si to, že sa mi ľudia zveria a som rada, že im dokážem pomôcť.

ODPOVĚDI NA NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY ZÁKAZNICKÉ LINKY (1)

„Keď volajú zákazníci, že si nevedia s niečím rady alebo urobili niečo zle, upokojím ich a požiadavky vyriešim. Je príjemné na konci hovoru počuť spokojného a pokojnejšieho človeka.“

Čo môžu ľudia čakať, keď zavolajú na zákaznícku linku?

Že s nimi bude hovoriť niekto, kto sa pokúsi odpovedať na všetky ich otázky a požiadavky ohľadom NAFIGATE. Spoločne zvládneme situácie, kedy si nevedia rady s nákupom, potrebujú upraviť objednávku alebo majú otázku na konkrétny produkt.  

 

Riešite všetky otázky hneď alebo voláte zákazníkom neskôr?

Pokiaľ si musím informácie dohľadať alebo zistiť, nedržím zákazníka na telefóne a volám späť. Je to komfortnejšie pre obe strany.  

 

Ktoré otázky sa opakujú?

Opakovane chcú zákazníci poradiť s používaním prípravkov. Trebárs ako kombinovať séra s krémami, prípadne či zvoliť kyselinu, alebo Anti-Aging.  

 

A aké sú správne odpovede?

Kozmetiku odporúčam priamo k ich typu pleti či s ohľadom na konkrétny problém. Kombinácia sér a krémov je možná, dokonca pre maximálny efekt žiadúca.

 ODPOVĚDI NA NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY ZÁKAZNICKÉ LINKY (2)

Veronika na otázky najčastejšie odpovedá cez e-mail alebo chat na webe. Cez telefón obvykle rieši otázky ohľadom objednávok.

V poslednej dobe máte v ponuke nové produkty, podieľali ste sa na ich testovaní?

Zatiaľ som mala možnosť testovať odličovací olej, ale už pracujeme na výrobe ďalšieho prípravku, tak sa teším na ďalšie nové testovanie.