Veronika Gebauerová posilnila NAFIGATE Cosmetics tím len nedávno. S produktmi, značkou a filozofiou sa ale zžila na prvé vyskúšanie. Zistite, čím si Veroniku zo zákazníckej podpory česká kozmetika získala.
Ako ste značku a prípravky vnímala pri prvom kontakte?
Od narodenia syna, respektíve od tehotenstva, som sa začala zaujímať o prírodnú kozmetiku a kozmetiku, ktorá najmenej zaťažuje telo. Preto som bola rada, že NAFIGATE kozmetika je bez parfumácie, parabénov a škodlivých látok.
Čo vás najviac na prípravkoch prekvapilo?
Že si ich firma sama vyrába a skúša. A k tomu ešte u nás v Českej republike.
„V čase, keď som sa začala ako násťročná líčiť, som chcela o kozmetike zistiť viac. Ale sústredila som sa iba na dekoratívnu kozmetiku. V mladosti mi prišlo úplne zbytočné používať krémy na tvár.”
A aký vzťah ste mali a máte k vede?
Veda je pre mňa veda ????.
Aký najbláznivejší zážitok zo zákazníckej podpory máte?
Občas sa stáva, že muži po telefóne flirtujú a pozývajú na rande. Väčšinou to ale tak bláznivé nie je. Často počujem osobné príbehy, trápenia a zážitky zákazníkov, takže som taká terapeutka na telefóne. Vážim si to, že sa mi ľudia zveria a som rada, že im dokážem pomôcť.
„Keď volajú zákazníci, že si nevedia s niečím rady alebo urobili niečo zle, upokojím ich a požiadavky vyriešim. Je príjemné na konci hovoru počuť spokojného a pokojnejšieho človeka.“
Čo môžu ľudia čakať, keď zavolajú na zákaznícku linku?
Že s nimi bude hovoriť niekto, kto sa pokúsi odpovedať na všetky ich otázky a požiadavky ohľadom NAFIGATE. Spoločne zvládneme situácie, kedy si nevedia rady s nákupom, potrebujú upraviť objednávku alebo majú otázku na konkrétny produkt.
Riešite všetky otázky hneď alebo voláte zákazníkom neskôr?
Pokiaľ si musím informácie dohľadať alebo zistiť, nedržím zákazníka na telefóne a volám späť. Je to komfortnejšie pre obe strany.
Ktoré otázky sa opakujú?
Opakovane chcú zákazníci poradiť s používaním prípravkov. Trebárs ako kombinovať séra s krémami, prípadne či zvoliť kyselinu, alebo Anti-Aging.
A aké sú správne odpovede?
Kozmetiku odporúčam priamo k ich typu pleti či s ohľadom na konkrétny problém. Kombinácia sér a krémov je možná, dokonca pre maximálny efekt žiadúca.
Veronika na otázky najčastejšie odpovedá cez e-mail alebo chat na webe. Cez telefón obvykle rieši otázky ohľadom objednávok.
V poslednej dobe máte v ponuke nové produkty, podieľali ste sa na ich testovaní?
Zatiaľ som mala možnosť testovať odličovací olej, ale už pracujeme na výrobe ďalšieho prípravku, tak sa teším na ďalšie nové testovanie.